Giftboxy dla firm - zestawy świąteczne prezenty, kosze i boxy
7 głównych trendów w prezentach świątecznych na 2024 rok
7 głównych trendów w prezentach świątecznych na 2024 rok

7 głównych trendów w prezentach świątecznych na 2024 rok

Prezenty świąteczne dla klientów i pracowników mają być wyrazem uznania i docenienia, a także wzmacniać więzi oraz dobre relacje z Twoją marką. Dlatego tak ważne jest ich staranne przygotowanie. Prezenty świąteczne dla pracowników i klientów muszą zapewniać efekt WOW i to na wielu poziomach. Zastanawiasz się, jak je przygotować? Mamy dla Ciebie prostą instrukcję.

Sprawdź 7 głównych trendów w prezentach świątecznych na ten rok i zyskaj uznanie pracowników, klientów oraz partnerów biznesowych.

  1. Minimalizm, czyli mniej znaczy więcej Minimalizm to prostota, funkcjonalność i unikanie zbędnego nadmiaru. I to we wszystkich aspektach komponowania prezentów świątecznych dla klientów. Co to oznacza w praktyce? Mniejsze, ale bardziej ekskluzywne prezenty świąteczne dla pracowników i klientów. Pamiętaj, że liczy się jakość, a nie ilość. Dużo różnych elementów zestawu skutecznie rozprasza uwagę. Jeden „główny bohater” skutecznie ją przyciąga. Taką samą zasadę zachowaj przy pakowaniu prezentów dla pracowników lub klientów. Minimalistyczne, ale gustowne opakowanie będzie tylko przyjemnym tłem i jeszcze bardziej podkreśli wyjątkowość wręczanego prezentu. Zamiast wielokolorowych opakowań z kokardami sięgnij po klasyczny papier w naturalnych kolorach.
  2. Nowoczesny design Produkty zamknięte w ciekawych formach opakowań przyciągają uwagę i intrygują. Dobrze znane artykuły spożywcze podane w nieoczywisty sposób wzbudzają zainteresowanie. Co to oznacza a praktyce? Miód w słoiku przypominającym choinkę. Bombka wypełniona w środku słodkimi pralinami. Perfumy lub kosmetyki zamknięte w oryginalnych kształtach i kolorystyce butelek. Nowoczesność i monochromatyczny wygląd prezentów świątecznych dla klientów doskonale współgrają ze wspomnianym przed chwilą minimalizmem.
  3. Kreatywność zamiast ceny Efektowne prezenty świąteczne dla klientów wcale nie muszą być kosztowne. Klienci i pracownicy dużo bardziej docenią Twoją pomysłowość. Prześciganie się w wartości upominków to droga donikąd. A raczej na dno Twojego firmowego budżetu. Kreatywne prezenty wystawiają dobre świadectwo również Tobie. W ten prosty sposób jesteś w stanie zyskać sympatię i uznanie pracowników oraz klientów. Powiąż zawartość prezentów świątecznych ze swoją marką. Stwórz historię, której tłem będzie Twój brand.
  4. Unikalność Zrezygnuj ze sztampowych rozwiązań i produktów, jakie codziennie spotykasz na sklepowych półkach. Poświęć czas na znalezienie dostawców, którzy zaproponują coś niepowtarzalnego. Nawet zwykła czekolada może być podana w nieoczywistej formie. Unikalność wcale nie musi być kosztowna. Dobrze znane produkty w zupełnie nowej odsłonie również zrobią ogromne wrażenie. Podobnie jak te wyprodukowane na Twoje zamówienie. Samo opakowanie może sprawić, że świąteczny prezent dla klienta stanie się oryginalny. Dodanie świeżo ściętej gałązki iglaka także czyni podarunek wyjątkowym.
  5. Personalizacja To również wyraz unikalności, ale ograniczonej do pojedynczej osoby. Przedmioty adresowane do konkretnego odbiorcy najczęściej opatrzone są bilecikiem z imieniem, nazwiskiem i dedykacją. W wydaniu świątecznym może to być efektowna bombka czy karta z życzeniami. A może znasz upodobania swojego pracownika lub klienta? Umieść w prezencie świątecznym jego ulubioną czekoladę lub kawę. Wtedy poczuje się naprawdę wyróżniony.
  6. Naturalność i ekologia Prezenty świąteczne dla pracowników i klientów powinny być też ekologiczne. Stosowanie naturalnych dodatków i ozdób z drewna, lnu, juty, słomy czy płótna nadają im wyjątkowy charakter. Jednocześnie podkreślają proekologiczny wizerunek Twojej marki. Zaznacz swoją troskę o środowisko, a jednocześnie nadaj prezentom świątecznym dla klientów naturalnego charakteru. Ogranicz plastik i postaw na produkty pochodzące z ekologicznych upraw oraz artykuły wolne od sztucznych dodatków.
  7. Świąteczny klimat Nie zapominaj o najważniejszym. Prezenty świąteczne dla klientów i pracowników muszą wręcz pachnieć atmosferą świąt. Cynamon, goździki, pieczone jabłka i pomarańcze to aromaty jednoznacznie kojarzące się z tym wyjątkowym czasem. Podobnie jak ozdoby świąteczne. Pamiętaj tylko o minimalizmie wspomnianym w pierwszym punkcie. Postaw na wyraźne akcenty świąteczne, ale nie przytłaczaj ich ilością.

Oto właśnie przepis na idealny prezent świąteczny dla pracowników i klientów. Czy do tej wyjątkowej potrawy zawsze musisz dodawać wszystkie składniki? Oczywiście, że nie. Niech nie będzie on sztywną instrukcją, a raczej inspiracją do kreowania niepowtarzalnych upominków świątecznych.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl