W wielu rozmowach pytacie nas o dwa istotne parametry realizacji zamówień: jak szybko i za ile dostarczymy Wam gadżety reklamowe z nadrukiem.
A. Czas realizacji zamówień na gadżety reklamowe z nadrukiem zależy od kilku istotnych czynników, takich jak:
1. dostępność towaru (magazyny w Polsce, magazyny w Europie, czas potrzebny na produkcję, import z Chin)
2. wybrana technologia nadruku (niektóre nadruki wykonuje się szybciej, niektóre wolniej ze względu na specyfikę technologii)
3. czas potrzebny na opracowanie projektu nadruku (czasem musimy opracować grafikę od zera solidnie ją poprawić, co wydłuża w czasie realizację nadruku)
4. szybkość akceptacji projektu nadruku (przedłużanie procesu akceptacji nadruku przez Klienta, zatrzymuje nam proces realizacji zamówienia)
5. składanie, pakowanie i konfekcjonowanie (samo pakowanie gadżetów trwa kilka razy dłużej niż nadruk)
6. czas potrzebny kurierom na dostawę towaru do klientów.
Wynika z tego, że czas dostawy może się znacznie różnić w zalezności od dostawcy, technologii i pochodzenia asortymentu, stąd często trudno go dokładnie przewidzieć. Dostawa gadżetów reklamowych do klientów to przedsięwzięcie logistyczne, kóre wymaga od nas dużego wysiłku organizacyjnego. Nasze dwudziestoletnie doświadczenie pomaga nam trafnie oszacować czas potrzebny na terminową realizację zamówienia już na etapie przygotowywania oferty i w 99% przypadków udaje nam się dotrzymać obiecanych terminów. Jednak - jak to w życiu - czasem mimo wielu wysiłków i tytanicznej pracy czasem się coś nie udaje. W takich przypadkach nigdy nie ukrywamy problemów z klientami i staramy się zaproponować inne rozwiązanie, np.: podobne i dostępne gadżety reklamowe.
Nigdy nie zostawiliśmy i nie zostawimy klienta z problemem, który wynikł z tego,
że nie możemy zrealizować swojego zobowiązania.
B. Koszty dostawy zrealizowanego zamówienia nie są wliczone w cenę produktu zakupionego w sklepie i są doliczane na końcowym etapie składania zamówienia.
Przed potwierdzeniem zamówienia uzyskujecie informację o całkowitej kwocie jaką należy uiścić, aby zamówienie zostało zrealizowane. Przy ofertowaniu, a następnie przy podpisywaniu Umowy ZK (Zamówienie od Klienta) dokładnie zaznaczamy kto ponosi koszty dostawy towaru w umówione miejsce. Czasem może to byc kurier (przesyłki poza Szczecin i międzynarodowe), czasem firmy transportowe lub goniec (przesyłki miejskie), a czasem klienci odbierają sobie towar u nas osobiście własnym transportem.
Staramy się minimalizować koszty dostaw. Spakowane przez nas kartony są ważone i łączone, by mieścić się w limitach firm kurierskich (zwykle płacimy jedną cenę za jedną paczkę do 30kg).
Gdy duże gabaryty nie pozwalają na przesyłki w kartonach, pakujemy i ofoliowujemy towar na paletach. Kierujemy się interesum klientów, pamiętając jednak, że w branży transportowej, niska cena za transport szczególnie często oznacza również opóźnienia i kłopoty terminowością dostaw gadżetów reklamowych.
Przez 20 ostatnich lat współpracowaliśmy z wszystkimi firmami kurierskimi na polskim rynku i jedyne co możemy powiedzieć, to to, że żadna nie była "święta". Każdej zdarzały się dosyć dotkliwe pomyłki, zaniedbania i opóźnienia.