Nie znaleziono produktów spełniających podane kryteria.

Upominki dla klientów - niezwodne narzędzie budowania relacji

Dobór odpowiednich metod promocji to fundament udanej kampanii. Niewiele technik cechuje się jednak równie dużą skutecznością i elastycznością, co gadżety reklamowe. Czemu warto włączyć je w strategię marketingową marki? Na to pytanie odpowiadamy poniżej.

Upominki reklamowe od dawna są chętnie stosowane przez marki działające w najróżniejszych branżach. Taki stan rzeczy nie powinien jednak dziwić. Umiejętnie dobrane do grupy docelowej klientów lub kontrahentów oraz charakteru działalności naszej firmy, okażą się bardzo skutecznym narzędziem do budowania wizerunku firmy i jako jedna z niewielu form reklamy nie wywołują u odbiorców negatywnych emocji. Akcje promocyjne związane z ich wykorzystaniem wiążą się z wieloma zaletami. Na potrzeby tego artykułu wybraliśmy 4 najważniejsze korzyści.

Upominki dla klientów przydają się w wielu sytuacjach

Spoty radiowe lub telewizyjne, a także reklama w internecie lub w przestrzeni publicznej niejednokrotnie spotyka się z negatywnym odbiorem. Ta wada nie dotyczy jednak akcji wykorzystujących upominki dla klientów. Zwykle jest wręcz przeciwnie – działania marki budzą pozytywne odczucia. Dzieje się tak dlatego, że gadżety w wielu sytuacjach okazują się przydatne dla obdarowanych osób. Dotyczy to zwłaszcza prezentów takich jak kubki, sprzęt elektroniczny, czapki czy długopisy.

Gadżety dla klientów pomagają budować wizerunek firmy

Gadżety dla klientów są przez nich bardzo często używane. Za każdym razem, gdy ci sięgają po kubek czy długopis, stykają się z logo marki lub innymi nadrukami nawiązującymi do naszej działalności. Ze względu na funkcjonalność i znaczenie, które mają dla obdarowanej osoby, sprawia to, że w ich umysłach budują się pozytywne skojarzenia z firmą. Dzięki temu chętniej dzielą się z innymi sprzyjającymi opiniami na jej temat i rekomendują skorzystanie z danej oferty.

Upominek dla klienta – uniwersalny sposób promocji

Nawet niewielki upominek dla klienta ma w gruncie rzeczy ogromny potencjał reklamowy. Gadżety mogą być częścią właściwie każdej kampanii, bez względu na to, jakie cele chcemy osiągnąć. Świetnie sprawdzają się jako element szeroko zakrojonej, długofalowej strategii PR. Bez obaw o skuteczność można je jednak stosować również w celu promocji poszczególnych produktów lub inwestycji prowadzonych przez firmę. Gadżety reklamowe często są ponadto wręczane uczestnikom różnego rodzaju eventów. Ich zamówienie warto ponadto rozważyć, jeśli szukamy atrakcyjnych, a przy tym niezbyt drogich nagród dla zwycięzców konkursów organizowanych w mediach społecznościowych marki.

Upominki dla klientów można dopasować do specyfiki marki


Firmy oferujące gadżety reklamowe mogą dostarczyć swoim klientom najróżniejsze produkty – zarówno jeśli chodzi o ich funkcjonalność, jak i projekty. Dzięki temu przedsiębiorcy mogą łatwo dobrać upominki w stu procentach dopasowane do ich działalności, wizerunku oraz potrzeb danej kampanii. Przykłady? W przypadku hurtowni narzędzi dobrym rozwiązaniem będzie np. brelok z wyciąganą miarą, zaś delikatesy ekologiczne na pewno wzbudzą sympatie klientów dzięki wielorazowym torbom ze swoim logo.

Waluty

PREZENTY NA ŻYCZENIE Składamy paczki świąteczne dla firm, firmowe prezenty świąteczne dla klientów na Święta. WYSYŁKA DO KLIENTÓW!

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl