Prezenty świąteczne Last Minute.
Poznaj szybkie i efektowne rozwiązania Okres przygotowań do Świąt w tym roku minął Ci zbyt szybko? Zapomniałeś o prezentach dla pracowników i partnerów biznesowych? Nic straconego. Możesz jeszcze uratować te Święta, zamawiając prezenty last minute.
Z tego artykułu dowiesz się:
- Jakie są zalety prezentów last minute?
- Co umieścić w prezentach last minute?
- Czy warto inwestować w prezenty last minute?
Jakie są zalety prezentów last minute?
Załatwianie czegoś na ostatnią chwilę wcale nie musi kończyć się porażką. Dobrym przykładem są prezenty last minute. Okres okołoświąteczny dla wielu przedsiębiorców jest czasem wytężonej pracy. W tej gonitwie często brakuje przestrzeni na organizację tak ważnych kwestii, jak prezenty pod choinkę. Teoretycznie podobna sytuacja może wydarzyć się o każdej porze roku. Czy to dobry pretekst, aby w ogóle zaniechać tradycji wręczania prezentów pracownikom lub kontrahentom? Oczywiście, że nie. W takiej sytuacji warto postawić na prezenty last minute.
Główne zalety tego typu podarunków to:
- Łatwość zamówienia. W przypadku prezentów last minute unikasz mozolnego wybierania poszczególnych elementów zestawu. Korzystasz z gotowych konfiguracji.
- Szybkość realizacji. Prezenty last minute są dostępne od ręki. Nie trzeba ich przygotowywać specjalnie pod Twoje zamówienia. Czas realizacji to tak naprawdę tylko dostawa z magazynu pod wskazany przez Ciebie adres.
- Oszczędność czasu. Nie musisz angażować się w czasochłonny branding i personalizację podarunków.
Czas to nie jedyna oszczędność, którą możesz wygenerować. Pamiętaj, że personalizowane prezenty są zazwyczaj nieco bardziej kosztowne. W przypadku podarunków last minute możesz zaoszczędzić, ponieważ korzystasz z gotowych zasobów dostępnych w magazynach dostawców. W ostatnich dniach przed Świętami producenci chcą pozbyć się stocku, aby nie zostać z towarem. Taka sytuacja byłaby dla nich oczywistą stratą. Dlatego sukcesywnie obniżają ceny prezentów. Możesz z tego skorzystać i wręczyć pracownikom lub kontrahentom efektowniejsze prezenty świąteczne bez ponoszenia nadmiernych kosztów.
Co umieścić w prezentach last minute?
W prezentach last minute najczęściej znajdziesz sprawdzone produkty, które cieszą się największą popularnością. W takiej paczce warto umieścić:
- Delikatesy i słodycze. Każdego roku Polacy wydają coraz więcej na słodycze. To sprawdzony podarunek, który możesz wręczyć przy różnych okazjach. Oczywiście warto postawić na jakościowe słodycze.
- Produkty regionalne. Świetny wybór do paczek last minute. Miody czy słodkie przetwory będą strzałem w dziesiątkę. W świątecznych paczkach warto umieścić także pierniki, ciastka lub sękacza.
- Ozdoby tematyczne. Jeśli zamawiasz paczki świąteczne, to wybierz zestawy z tematycznymi ozdobami. Mogą to być figurki Mikołaja, aniołki, skrzaty czy bombki choinkowe.
- Alkohol. Dosyć uniwersalny podarunek, który sprawdzi się przy wielu okazjach. Postaw na wino, grzańca lub słodkie likiery. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby paczki last minute zawierały wszystkie te produkty. Tak naprawdę jedynym ograniczeniem jest Twój budżet.
Czy warto inwestować w prezenty last minute?
Tak, warto inwestować w prezenty last minute. Wydaje Ci się, że nie są tak atrakcyjne, jak personalizowane podarunki? Jeśli nie masz czasu lub budżetu na przygotowanie indywidualnych upominków, to prezenty last minute będą świetnym wyborem. Zazwyczaj znajdziesz w nich uniwersalne produkty, które cieszą się dużą popularnością. Prezenty last minute są dobre jakościowo i gustownie zapakowane. Bez trudu dopasujesz je do konkretnej okazji. Pamiętaj, że lepiej jest wręczyć nawet mniej efektowny prezent, niż nie podarować niczego. Każdy upominek to przede wszystkim gest. W ten sposób okazujesz pamięć i dbałość o zachowanie dobrych relacji. Często dużo ważniejszy niż zawartość prezentu jest właśnie gest, który ma unikalną wartość.
Nie obawiaj się wyboru prezentów last minute. Nie traktuj tego typu podarunków w kategorii gorszych. Pamiętaj o strategii budowania rozpoznawalności marki. Jej ważnym elementem są relacje z pracownikami, kontrahentami i klientami. A prezenty stanowią jeden ze środków pomagających w osiągnięciu celu.