
Paczki świąteczne - jedyna okazja w roku na bliższe relacje
Obdarowywanie się prezentami w czasie świąt to długa tradycja. Jest to bardzo miły gest, który potrafi wyrazić bardzo wiele. Paczki dla pracowników na święta to idealna okazja do okazania wdzięczności za trud wniesiony w budowanie firmy. Jak paczki świąteczne wpływają na pracowników? Święta to bardzo wyjątkowy okres w roku.
Pracodawcy, którzy dbają o dobre relacje ze swoimi podwładnymi, decydują się wręczenie im prezentów. Paczki świąteczne dla pracowników sprawiają, że obdarowani jeszcze silniej utożsamiają się z firmą. Prezenty ofiarowuje się osobom bliskim i ważnym, dlatego pracownicy mogą poczuć się na prawdę wyjątkowo. Taka świąteczna paczka bardzo zespala zespół i pozwala na zacieśnianie więzi między pracownikami a pracodawcą. Wiele osób wskazuje, że paczka świąteczna od pracodawcy to coś więcej niż tradycyjne złożenie życzeń - pokazuje, że w firmie dba się o dobre samopoczucie innych, a także pielęgnuje tradycje świąteczne.
Co znajduje się w paczce świątecznej dla pracowników?
Paczki na święta dla pracowników są komponowane na indywidualne zlecenie klienta. Dużą popularnością cieszą się paczki, które zawierają słodycze, kawę, herbatę. Słodka tabliczka czekolady potrafi poprawić humor każdemu, a filiżanka dobrej i aromatycznej kawy dodaje energii na wspaniały dzień. Wielu klientów decyduje się na paczki, które zawierają alkohol. Wyselekcjonowane wino czy szlachetna whiskey to idealny prezent, który spodoba się nie tylko koneserom alkoholi. Poza produktami spożywczymi, paczki dla pracowników na święta zawierać mogą różnego rodzaju gadżety, np. kieliszki do wina czy zestaw szklanek odpowiednich do mocniejszych alkoholi. Dobrym dodatkiem do kawy czy herbaty okazać się mogą filiżanki lub kubki. Warto zastanowić się co najbardziej spodoba się pracownikom i sprawi im ogromną radość.
Paczki świąteczne - nie taki szef straszny
Paczki świąteczne dla pracowników to idealna okazja, aby przełamać lody i bariery, które mogły powstać w trakcie wykonywania codziennych obowiązków w firmie. Ofiarowanie packi na święta potrafi znacząco obniżyć napięcie, które czasem pojawia się w pracy. Pracownicy doceniają taki gest ze strony szefa, na nowo zaczynają widzieć w nim człowieka lub jeszcze bardziej przywiązują się do swojego miejsca pracy. Niektórzy szefowie zastanawiają się czy paczki na święta dla pracowników to dobry pomysł. Nie chcą urazić kogoś lub wywrzeć na nim poczucie obowiązku odwdzięczenia się. Nie należy się tym martwić.
Prezenty świąteczne to długa tradycja, każdy w swoim życiu otrzymał niejeden prezent z tej okazji. Nie każdy jednak otrzymał paczkę świąteczną od szefa. Jest to dobrze odbierany gest, który pozytywnie oddziałuje na pracowników. Zyskują oni poczucie, iż są ważną częścią firmy i traktowani są z należytym szacunkiem. Jak wyrazić wdzięczność pracownikom? Paczki świąteczne dla pracowników są bardzo dobry sposobem na sprawienie radości. Morale pracowników wzrasta, gdy ze strony szefa otrzymują prezent świąteczny. Atmosfera świąteczna sprzyja obdarowywaniu innych prezentami, warto ją wykorzystać w firmie i okazać pozytywne uczucia pracownikom.
Paczki świąteczne to "must have" w firmie.
Obecnie coraz mniej przedsiębiorców bagatelizuje wagę paczki świątecznej dla stałych klientów. Choć wydaje się, że skromny upominek nie zrobi na nich żadnego wrażenia, to jednak nic bardziej mylnego. Paczki świąteczne dla klientów, w formie np. kosza upominkowego, niosą ze sobą wiele korzyści. Jest to przede wszystkim gest, który pokazuje klientowi, że jest on ważny dla firmy. Prezent taki buduje więź i wyraża nadzieję na dalszą współpracę. Prezenty na święta dla klientów, w formie kosza ze słodyczami, kawą, herbatą, alkoholem czy innymi rzeczami sprawią na pewno dużo radości. Prezenty świąteczne dla klientów Prezenty na święta dla klientów to przede wszystkim daleko idąca inwestycja oraz symbol tego, że pamięta się o kliencie. Jest to również wyrażenie szacunku i uznania. Osoba obdarowywana czuje się doceniona i wyróżniona, a także w pewnym sensie zobowiązana do współpracy właśnie z tą firmą. Idealne pomysły na prezenty świąteczne dla klientów Najważniejsze jest aby prezenty sprawiały radość.
Przy wyborze upominku trzeba zwrócić uwagę, żeby był on spersonalizowany. Warto wcześniej przeprowadzić wywiad, który pomoże określić co dany klient lubi, jakie ma hobby, jaki styl życia preferuje. Warto też dowiedzieć się o to czy klient jest żonaty i czy ma dzieci.
Co z koszami upominkowymi?
Kosze upominkowe to idealne rozwiązanie. Można do nich włożyć wszystko to, co chcemy podarować klientowi. Oprócz wyżej już wspomnianych produktów spożywczych, do kosza dołączyć można elegancki zestaw kieliszków, filiżanek. Można też dołączyć vouchery na różne zabiegi, karnety na siłownię, bilety do kina, opery, do teatru czy na koncert. Kosze mogą zawierać także inne gadżety, przeznaczone dla pozostałych członków rodziny klienta, jak np. książeczki do kolorowania dla dzieci, kredki, klocki itp. Ważne jest, aby prezent dostosować do wieku i płci członka rodziny. Skąd wziąć odpowiednie kosze na prezenty świąteczne dla klientów? Znalezienie odpowiedniego prezentu dla klienta, pracownika czy bliskiej osoby wymaga wiele czasu i chodzenia po sklepach. Aby zaoszczędzić sobie czasu i bólu głowy, warto zdać się w tej kwestii na specjalistów. Obecnie na rynku jest wiele specjalnych firm, które zajmują się kompletowaniem takich koszy.
Zestawy prezentowe, które się w nich znajdują, na pewno trafią w gusta osób, które się chce obdarować. Kosze prezentowe gotowe dostać można w różnych wersjach. Mogą być z alkoholem, lub bez, ze słodyczami, w formie pudełek prezentowych, albo jako kosze firmowe z logiem firmy, lub też w wersji ekskluzywnej.
O czym należy pamiętać wręczając klientom prezenty na święta?
Rzeczą, która może negatywnie wpłynąć na relacje z klientami biznesowymi lub z pracownikami, jest wręczanie co roku tych samych prezentów. Jest to bardzo źle widziane, dlatego warto planować upominki świąteczne, które będą niepowtarzalne, o wiele wcześniej. Otrzymywany rokrocznie ten sam prezent sprawia, że osoba obdarowywana myśli, że otrzymała go od niechcenia, niejako z automatu. Nie bez znaczenia jest też jakość prezentów i estetyka ich zapakowania. Nikomu bowiem nie sprawi przyjemności otrzymanie prezentu niechlujnie opakowanego, lub w podartym papierze. Warto więc na opakowania wybierać kosze, które już same w sobie mogą być eleganckim upominkiem. Nie poniszczą się szybko i mogą służyć jeszcze długo. Każdy klient, który otrzyma ładnie zapakowany prezent świąteczny od firmy, z którą współpracuje, miło będzie ją wspominał i długo pamiętał.
Personalizacja
Bardzo ważna jest także personalizacja prezentu. Klient biznesowy, który otrzyma upominek świąteczny ze swoim imieniem i nazwiskiem, będzie na pewno przekonany, że jest kluczową postacią w tym biznesie. Do środka można też włożyć specjalną kartkę z życzeniami od firmy, skierowanymi konkretnie do tego odbiorcy. Poza tym oznakowane kosze, a w nich produkty, z logotypem firmy rzucają bardzo pozytywne światło na wizerunek przedsiębiorstwa, a dodatkowe życzenia są przysłowiową wisienką na torcie.
Kiedy zacząć myśleć o paczkach dla klientów na święta?
Planując prezenty świąteczne dla klientów należy pamiętać, aby nie zostawiać tego na ostatnią chwilę. Warto się za nie zabrać już w okolicach września, listopada lub października, ponieważ w grudniu ciężko znaleźć coś sensownego w sklepach, a półki świecą pustkami. Wówczas ma się bardzo ograniczone pole do działania. Katalogi z propozycjami prezentów świątecznych wysyłane są już od połowy września, tak aby na spokojnie móc dokonać wyboru. Warto też przejrzeć internet i oferty sklepów, których jest coraz więcej.