Opcje przeglądania
Cena netto
  • od
    do

Prezenty firmowe dla klientów

Coraz więcej firm decyduje się na to, by swoim klientom wręczać drobne prezenty. Są jednak firmy, które wciąż nie chcą przekonać się do tego trendu i uważają prezenty dla klientów za niepotrzebny wydatek. Jak jest w rzeczywistości? Dlaczego warto wręczać prezenty firmowe dla klientów?

Po co wręczać prezenty firmowe dla klientów?

Prezent firmowy do klienta to znak, że dana firma go docenia i jest wdzięczna za współpracę. Wyrażanie takich pozytywnych emocji zachęca klienta do powrotu oraz sprawia, że w pewnym sensie czuje się on zobowiązany do tego, by dokonać ponownych zakupów w danym sklepie. Skoro został w nim doceniony i świetnie potraktowany, to dlaczego miałby kupować gdzieś indziej? Budowanie lojalności klientów jest bardzo ważne i może się opłacić, jeśli weźmie się pod uwagę wciąż rosnącą konkurencję i zmieniającą się sytuację na rynku. Lojalność klienta może sprawić, że nie będzie on szukał po prostu najtańszej opcji, ale zdecyduje się dalej współpracować z firmą, której ufa i która potrafi okazać swoją wdzięczność. Czasami prezenty mogą też być przyznawane jako nagroda w zamian za zakup jakiegoś produktu, za wydanie określonej kwoty albo po prostu za zebranie określonej ilości punktów w sklepie. W takim wypadku klient czuje się zmotywowany do kolejnych zakupów po to, by w końcu otrzymać upragniony przedmiot. W tym wypadku trzeba jednak zadbać o to, by prezenty były wyjątkowo atrakcyjne i wzbudzały w klientach pożądanie.

Dlaczego upominki dla klientów to dobry pomysł?

Właściwie każdy prezent firmowy dla klienta jest oznaczony markowym logo. Oznacza to, że klient, obcując z prezentem, jest przez cały czas wystawiony na kontakt z firmowym logo. Tym samym budowana jest większa świadomość marki. Jej znak po prostu wbudowuje się w podświadomość klienta, który może nawet nie zdawać sobie sprawy z tego, że każdego dnia widzi to samo logo. Jednak, jeśli z czasem pojawi się problem, który klient będzie chciał rozwiązać i będzie on pokrywał się z działaniem lub ofertą firmy od gadżetu... To nazwa konkretnej marki będzie pierwszą, jaka klientowi przyjdzie do głowy. Tym samym jest ogromna szansa, że skorzysta on też właśnie z jej oferty i nie będzie szukał żadnych alternatyw.

Docenianie jest świetne!

Żyjemy w czasach, w których każdy chciałby być doceniany i odpowiednio wynagradzany. Dlatego też prezenty od firmy dla klientów mogą być formą docenienia ich, co wzbudza pozytywne emocje i skojarzenia. Jak łatwo się domyślić klient będzie chętniej wracał do sklepu, w którym został potraktowany miło, a jego obecność była mile widziana przez pracowników i odpowiednio przez nich nagrodzona, niż do sklepu, w którym został potraktowany jak intruz. Czasy, kiedy klient nie miał wyboru i musiał robić zakupy wyłącznie w jednym sklepie, już dawno minęły. Obecnie, jeśli klient nie poczuje się dobrze w jednym punkcie... to może pójść do innego. Dlatego właśnie firmy powinny szczególnie zabiegać o klientów oraz zachęcać ich do zakupów, kusząc ich fantastycznymi prezentami z logo, danymi firmy albo chwytliwymi i rozpoznawalnymi hasłami.

Waluty

PACZKI I PREZENTY ŚWIĄTECZNE DLA FIRM          tel. 91 421 3677, mail: zapytania@promoshop.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl