Nie znaleziono produktów spełniających podane kryteria.

Coraz więcej firm decyduje się na to, by swoim klientom wręczać drobne prezenty. Są jednak firmy, które wciąż nie chcą przekonać się do tego trendu i uważają prezenty dla klientów za niepotrzebny wydatek. Jak jest w rzeczywistości? Dlaczego warto wręczać prezenty firmowe dla klientów?

Budowanie lojalności

Prezent firmowy do klienta to znak, że dana firma go docenia i jest wdzięczna za współpracę. Wyrażanie takich pozytywnych emocji zachęca klienta do powrotu oraz sprawia, że w pewnym sensie czuje się on zobowiązany do tego, by dokonać ponownych zakupów w danym sklepie. Skoro został w nim doceniony i świetnie potraktowany, to dlaczego miałby kupować gdzieś indziej? Budowanie lojalności klientów jest bardzo ważne i może się opłacić, jeśli weźmie się pod uwagę wciąż rosnącą konkurencję i zmieniającą się sytuację na rynku. Lojalność klienta może sprawić, że nie będzie on szukał po prostu najtańszej opcji, ale zdecyduje się dalej współpracować z firmą, której ufa i która potrafi okazać swoją wdzięczność. Czasami prezenty mogą też być przyznawane jako nagroda w zamian za zakup jakiegoś produktu, za wydanie określonej kwoty albo po prostu za zebranie określonej ilości punktów w sklepie. W takim wypadku klient czuje się zmotywowany do kolejnych zakupów po to, by w końcu otrzymać upragniony przedmiot. W tym wypadku trzeba jednak zadbać o to, by prezenty były wyjątkowo atrakcyjne i wzbudzały w klientach pożądanie.

Budowanie świadomości marki

Właściwie każdy prezent firmowy dla klienta jest oznaczony markowym logo. Oznacza to, że klient, obcując z prezentem, jest przez cały czas wystawiony na kontakt z firmowym logo. Tym samym budowana jest większa świadomość marki. Jej znak po prostu wbudowuje się w podświadomość klienta, który może nawet nie zdawać sobie sprawy z tego, że każdego dnia widzi to samo logo. Jednak, jeśli z czasem pojawi się problem, który klient będzie chciał rozwiązać i będzie on pokrywał się z działaniem lub ofertą firmy od gadżetu... To nazwa konkretnej marki będzie pierwszą, jaka klientowi przyjdzie do głowy. Tym samym jest ogromna szansa, że skorzysta on też właśnie z jej oferty i nie będzie szukał żadnych alternatyw.

Docenianie jest świetne!

Żyjemy w czasach, w których każdy chciałby być doceniany i odpowiednio wynagradzany. Dlatego też prezenty od firmy dla klientów mogą być formą docenienia ich, co wzbudza pozytywne emocje i skojarzenia. Jak łatwo się domyślić klient będzie chętniej wracał do sklepu, w którym został potraktowany miło, a jego obecność była mile widziana przez pracowników i odpowiednio przez nich nagrodzona, niż do sklepu, w którym został potraktowany jak intruz. Czasy, kiedy klient nie miał wyboru i musiał robić zakupy wyłącznie w jednym sklepie, już dawno minęły. Obecnie, jeśli klient nie poczuje się dobrze w jednym punkcie... to może pójść do innego. Dlatego właśnie firmy powinny szczególnie zabiegać o klientów oraz zachęcać ich do zakupów, kusząc ich fantastycznymi prezentami z logo, danymi firmy albo chwytliwymi i rozpoznawalnymi hasłami.

Waluty

PREZENTY NA ŻYCZENIE Składamy paczki świąteczne dla firm, firmowe prezenty świąteczne dla klientów na Święta. WYSYŁKA DO KLIENTÓW!

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl