PRIVATE LABEL - WŁASNA MARKA NA PRODUKTACH
Zapraszamy Państwa do skonstruowania zestawu prezentowego złożonego z produktów sygnowanych Państwa marką. Private label (własna marka handlowa) to nic innego jak atrakcyjne, eleganckie i estetyczne opakowanie gotowych produktów zawierające Państwa logo, kolorystykę, czy inne elementy identyfikacji wizualnej.
Dzięki temu osiągamy olbrzymi efekt promocyjny: nie dość, że klienci mają wielokrotny kontakt z Państwa marką sygnowaną na opakowaniach produktu, to dodatkowo otrzymują wartość w postaci wysokiej jakości produktu produkowanego przez uznanych producentów. Private labeling ma na świecie szeroką tradycję. Supermarkety, hipermarkety, apteki, producenci RTV i AGD, firmy kosmetyczne stosują tę strategię na każdym kroku. Napotykamy tam szereg marek należących do tego samego producenta, mających na celu trafienie z ofertą do różnych grup docelowych.
Private label - sztuka doboru gadżetu i nadruku
Nadruki reklamowe, znakowanie, technologia i poligrafia to najtrudniejsza cześć zamawiania gadżetów dla klientów. Od tego jesteśmy my – firmy gadżetowe i reklamowe, żeby się na tym znać i doradzić Wam właściwe rozwiązanie, a czasem również skorygować wizje o ograniczenia technologiczne i kosztowe. W tym dziale w przystępny sposób przedstawiam na czym polegają techniki znakowania i czym się od siebie różnią nadruki reklamowe.
Jak nienachalnie, ale skutecznie zareklamować swój produkt?
To pytanie zadaje sobie każdy przedsiębiorca. Jednym z najefektywniejszych sposobów na reklamę są gadżety z nadrukiem. Drobny upominek budzi zaciekawienie, buduje pozytywny wizerunek marki, a przy okazji jest nośnikiem informacji o firmie i pozwala szybko dotrzeć do nowych odbiorców.
Dlaczego warto inwestować w nadruki reklamowe?
Jeśli reklama ma być skuteczna, powinna przede wszystkim wykorzystywać jak najwięcej kanałów informacyjnych. Podstawa to dobrze zaprojektowana strona internetowa oraz zarządzane z pomysłem konta w mediach społecznościowych. To jednak nie wszystkie narzędzia, które może wykorzystać przedsiębiorca. Bardzo dobrym pomysłem na zaistnienie w świadomości potencjalnego klienta są spersonalizowane upominki. Te można rozdawać na targach branżowych, dodawać do zamówienia, wręczyć kontrahentowi czy pracownikowi.
Wystarczy drobiazg, żeby sprawić przyjemność i zbudować pozytywny obraz firmy. Praktyczny gadżet posłuży na co dzień, a nadrukowane na nim logo czy motto będą przykuwać uwagę i pomogą dotrzeć do nowych odbiorców. To efektowna, skuteczna reklama, którą warto wykorzystać, chcąc zwiększyć swoje zasięgi.
Gadżety z nadrukiem w stylu private label - co wybrać, żeby reklama była skuteczna?
Jeśli chodzi o nadruki reklamowe, możliwością są dziś ogromne. Logo firmy można umieścić zarówno na firmowych teczkach czy skoroszytach, jak i na brelokach, długopisach, kubkach czy maskotkach. Który z tych gadżetów wybrać? Warto zadbać o to, by wybrany drobiazg był dopasowany do rodzaju odbiorcy. Kontrahent z chęcią przyjmie firmowy długopis czy kalendarz, odbiorcę firmy z zabawkami czy akcesoriami dla dzieci ucieszy pluszak z nadrukiem loga marki. Warto stawiać na kreatywność, zaskoczyć odbiorcę ciekawym wzorem czy motywem, a ten z chęcią pochwali się prezentem znajomym, zapewniając w ten sposób skuteczną reklamę firmie.
Gdzie zamówić stylowe upominki z nadrukiem?
Decydując się na upominki z nadrukiem, trzeba zadbać o ich dopasowanie do kultury marki i jej specyfiki, a także starać się właściwie dobrać rodzaj produktu do upodobań potencjalnego klienta. Niezwykle ważna jest również jakość danego gadżetu - nieestetycznie wykonany będzie źle świadczył o firmie. Solidny, elegancki, z wysokiej jakości nadrukiem, zbuduje wizerunek rzetelnej, dbającej o klienta marki. Zamawiając gadżety firmowe, warto zapoznać się z opiniami o firmie produkującej gadżety z nadrukami, poprosić o przesłanie dokładnego projektu, zadbać o wysokiej jakości materiał oraz nadruk.