Giftboxy dla firm - zestawy świąteczne prezenty, kosze i boxy
Prezenty na szkolenia i konferencje

Jakie prezenty na szkolenia i konferencje?

Każdy przedsiębiorca, który chce rozwijać swój biznes, powinien inwestować nie tylko w zaplecze techniczne, ale także szkolenia. Zapotrzebowanie na taką formę poszerzania kompetencji jest dużo. Wiele jest również firm oferujących organizację szkoleń i konferencji. Jak wyróżnić się na konkurencyjnym rynku? Jednym z elementów mogą być profesjonalne materiały szkoleniowe zawierające wartościowe treści oraz atrakcyjne prezenty na szkolenia.

Co może zawierać profesjonalnie przygotowany pakiet konferencyjny?

W pakiecie konferencyjnym możesz umieścić m.in.

  • smycz z identyfikatorem,
  • materiały szkoleniowe,
  • notatnik i długopis do zapisywania istotnych informacji,
  • napój energetyczny lub kubek do kawy,
  • słodycze, które zapewnią pobudzenie w czasie długiej prelekcji.

Oczywiście to tylko przykład. W pakiecie szkoleniowym może znaleźć się dużo więcej gadżetów. Szczególną popularnością cieszą się prezenty technologiczne jak pendrive’y czy powerbanki. Dobrym pomysłem będą breloki do kluczy, a nawet koszulki z logo. Wszystkie elementy zestawu warto umieścić w estetycznej torbie. Może to być popularna siatka płócienna wykonana z ekologicznych materiałów, torba na laptopa lub gustowna aktówka.

Prezenty na szkolenia i konferencje powinny być także związane z tematyką wykładów. Jedynym ograniczeniem jest wyobraźnia. Tematem szkolenia będzie komunikacja w zespole? W pakiecie prezentów umieść pagery lub popularne walkie-talkie. To oczywiście element satyryczny, a nie realne wsparcie w działaniu zespołu. Jednak takie gadżety również pomagają wyróżnić się na tle konkurencji i stworzyć wyjątkową atmosferę w trakcie szkolenia.

Jakie znaczenie mają prezenty na szkolenia?

Materiały szkoleniowe oraz prezenty na konferencje mają „żyć” również po zakończeniu wydarzenia. Ich dobór jest ważny pod względem użyteczności dla uczestników. Bawełnianą torbę można wykorzystać podczas codziennych zakupów. Kubek z logo ułatwia przygotowanie porannej kawy. Artykuły piśmiennicze, notesy i kalendarze służą do robienia szybkich notatek. Również gadżety technologiczne jak pendrive’y czy powerbanki mogą służyć jeszcze długo po zakończeniu konferencji. Takie gadżety zapewniają także doskonałą ekspozycję marki. Najlepiej pokazać to na konkretnych przykładach:

  • kubki z logo – 3 150 interakcji,
  • długopisy reklamowe – 2 500 interakcji
  • torby zakupowe – 1 900 interakcji,
  • powerbanki – 870 interakcji
  • pendrive’y – 580 interakcji,
  • kalendarze – 670 interakcji.

Prezenty na szkolenia pomagają promować markę w miejscach pracy uczestników oraz w ich domach czy wielu innych sytuacjach.

Osobne pakiety prezentów szkoleniowych warto przygotować dla właścicieli firm, czyli osób zamawiających taką usługę dla swoich pracowników. To osobna grupa docelowa, do której należy skierować nieco inny przekaz. Prezenty na szkolenia dla odbiorców premium powinny mieć bardziej elegancki i wysmakowany charakter. Mogą występować w formie boxów lub koszy prezentowych. Zamiast popularnych długopisów warto postawić na wieczne pióra. W miejsce torby zakupowej najlepiej wybrać elegancką aktówkę. Zamiast notatnika możesz umieścić w pakiecie elegancki kalendarz książkowy.

Prezenty na szkolenia i konferencje są ważnym elementem całego wydarzenia. Budują pozytywny wizerunek firmy szkoleniowej i zwiększają satysfakcję uczestników. To bardzo dobra strategia promocji marki.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl